2016. március 9., szerda

Barna cipó teszt


 Következő tesztalanyom a Magliszt-mentes paleo barna cipó volt, tegnap este sütöttem meg és annyira finom volt frissen és ropogósan, hogy majdnem meg is ettük vacsorára az egészet! :)

Ez is nagyon finom szerintem, lehet, hogy most nekem ez lesz az új kedvencem.

 Az alaprecepten kívül én most még raktam hozzá tökmagot és napraforgómagot, de szerintem bármivel működhet. Ezt is nagyon könnyű elkészíteni, tényleg jól formálható tésztát kapunk.

Hozzávalók:

-1 csomag Paleolit Éléskamra Magliszt-mentes paleo barna cipó lisztkeverék
-210 ml víz
-20 ml citromlé

Elkészítés:

A csomag tartalmát öntsd egy tálba, majd add hozzá a vizet és a citromlevet.

Hagyd pihenni 10 percig, majd vizes kézzel formázz belőle kedvedre való péksütit, én most maradtam a hagyományosnál, ha már cipó akkor tényleg legyen is az, de legközelebb kipróbálom bagettnek is. .)

Rakd sütőpapírral bélelt tepsire, majd kend meg a tetejét tojássárgával és 200 fokra előmelegített sütőben süsd 20 percig, majd 180 fokon 20 percig.

A Paleolit Éléskamra lisztkeverékekből könnyen és gyorsan süthetsz sós vagy édes finomságokat a megadott receptúra szerint. A termékek megvásárolhatók a bioboltokban, paleo üzletekben, webshopokban. A gyártó teljes kínálatát ide kattintva érheted el.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése