2016. július 27., szerda

Diótej

Először szeretnék írni pár szót a növényi tej készítő gépről. Régóta szemezgettem már vele, és most végre már a magaménak tudhatom! :) ( Ezúton is köszönöm a drága családomnak, akik megajándékoztak ezzel a géppel <3 )
Elég sokat válogattam a gépek között, itthon is többféle gyártmány elérhető és az amazonról is lehet rendelni. Végül mégiscsak itthonról rendeltem meg, főleg a garancia miatt döntöttem így, ezekre a gépekre 1 év garanciát adnak, de bízom benne, hogyha vigyázok rá akkor még sokáig húzni fogja.
A Vegital Cherry típusát választottam, mert nagyon kis mutatós, szép a színe és talán strammabb lesz, mint az üveg változatok. Gabonaital főzésén kívül még lehet használni krémlevesek, turmixok, kásák, növényi tejszínek, bébiételek készítésére is.
Az első tesztem a vele készült növényi tejre dióval készült el, egy sűrű és krémes tejet kapunk belőle, isteni dió ízzel, magában is nagyon finom, de turmixoknak vagy forró csokinak is nagyon jó alapja lehet.

Hozzávalók:

-1 adagolópohár dió
-1 adagolópohár kókuszreszelék
-1 ek. kókuszolaj
-2 ek. eritrit
-1 csipet himalája só

Elkészítés:

Rakjuk a hozzávalókat a gépbe, majd öntsük fel vízzel a jelzésig.
Indítsuk el a növényi tej programot a száraz funkcióval.
A gép elkezd dolgozni, és csengéssel jelzi, ha elkészült a tej. Ezután szűrjük le és kihűlés után fogyaszthatjuk.
Érdemes minél hamarabb elöblíteni használat után, mert könnyen rá tud száradni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése