2016. május 20., péntek

Zöldbanán lisztes gofri

Elkezdtem ismerkedni a zöldbanán liszttel.
A banánhoz hasonlóan a banánlisztnek is magas kálium- és magnézium tartalma van, amely jót tesz a szívünk aktivitásának, illetve az idegeinknek és az izomaktivitásunknak is.

Amiket eddig olvasgattam róla, mindenhol azt írták, hogy jól lehet vele helyettesíteni a lisztet, ezért most egy gofrit dobtam belőle össze, finom lett, frissen sülve meg főleg! :)

Hozzávalók:

-10 dkg zöldbanán liszt
-2-3 ek eritrit
-1 ek kókuszliszt
-1,5 kk szódabikarbóna
-csipet só
-1 tk fahéj
-3 tojás
-2 dl víz
-1 ek kókuszolaj

Elkészítés:

A száraz összetevőket először keverjük össze, majd adjuk hozzá a tojásokat, vizet, olajat és kézi robotgéppel dolgozzuk simára.

Pár percet hagytam állni, azalatt pont bemelegedett a gofrisütő.

Készre sütöttem őket, és házi lekvárral, kókuszforgáccsal, goji bogyóval szórtam meg.

Ebből az adagból nekem 6 db gofri jött ki, de persze függ a gofrisütőtök méretétől is. Nagyon laktató!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése