2015. augusztus 9., vasárnap

Tojásos nokedli


Íme egy villámgyors nokedli recept, amihez még főzőtudomány sem kell! :)

Semmi méricskélés, pillanatok alatt kész is, és igazi nokedli! :)

Hozzávalók:

-1 csomag Paleolit Éléskamra nokedli keverék
-3 tojás
-1 dl víz
-1 ek zsiradék

Elkészítés:

A tojásokat, vizet és a zsiradékot ( én 1 olívaolajat használtam) keverjük össze egy tálban.

Majd adjuk hozzá a nokedli alapot, és keverjük simára. Pihentessük 10 percig, ezalatt szépen be fog sűrűsödni.

Tegyünk fel forrni egy lábosban vizet, egy kevés olajjal és sóval.

Ha már lobog, szaggassuk bele a nokedli tésztánkat és 2 percig főzzük.

Utána szűrjük le és öblítsük le hideg vízzel.

Nálam most tojásos nokedli készült belőle, ezért rögtön a serpenyőbe raktam, egy kevés olajon felhevítettem és ráütöttem 4 tojást.

Elég nagy adag lett belőle, ketten bőven jóllaktunk! :) És nagyon ízlett mindkettőnknek!


A Paleolit Éléskamra lisztkeverékekből könnyen és gyorsan süthetsz sós vagy édes finomságokat a megadott receptúra szerint. A termékek megvásárolhatók a bioboltokban, paleo üzletekben, webshopokban. A gyártó teljes kínálatát ide kattintva érheted el.

Az értékesítési pontok egy része a Hol kapható? menüpontban szerepel.
Ha szeretnéd, hogy kedvenc üzletedben kaphatók legyenek a keverékek, a gyártó oldalán ajánlhatod azt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése