2016. szeptember 16., péntek

Baba palacsinta (teszt)

Ha ismerősek vagytok a paleo témában, biztosan összefuttatok már a Paleolit Éléskamrás lisztekkel.
Nálam is jó pár receptben találkozhattok vele, én szeretem őket használni, mert sokszor megkönnyítik a hétköznapokat és egyszerűen összedobhatóak.

Gabiék most tovább fejlesztették a keverékeiket és egy egészen új termékcsaládot hoztak létre, amivel találóan Anyasüti néven rukkoltak elő. Magyarországon az első és egyetlen babáknak és gyermekeknek készült 100% natúr, természetes, mindenmentes, paleo, vegán és gluténmentes lisztkeverék. További pozitívum, hogy nagyobb kiszerelésben, most 300 grammos csomagokban lehet hozzájutni, így több adagra elegendő.


Három terméket kaptam kipróbálásra és bár babákkal nem teszteltettük le, de nekünk nagyon ízlett! a tésztája finom és könnyű, jól bírta a strapát és a felcsavarást is.

Az alaprecept szerint dolgoztam, annyi változtatással, hogy háromszoros mennyiségből csináltam, hogy mi is jól lakjunk vele. Sajnos nem tudtam számolni, mert el-eltünedezett közben, de elég jó kis adag lett belőle! :)

Hozzávalók:

-1 tojás
-70 ml víz
-2 ek olvadt kókuszzsír
-40 g lisztkeverék

Elkészítés:

A hozzávalókat keverjük simára, én robotgépet használtam, hogy biztosan ne legyen csomós, majd pár percet hagyjuk állni.

Kevés kókuszzsíron süssünk belőle palacsintát, majd töltsük meg ízlés szerint. Nálunk totus-mazsolás krém került bele, mennyei volt! :)

Ha szeretnétek megismerkedni a termékkel, vagy ti is kipróbálnátok, az alábbi linken tudjátok elérni:
http://www.paleonagykereskedes.hu/Baba-palacsinta-lisztkeverek-glutenmentes




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése