2016. október 8., szombat

Szilvás pite


Itt az ősz, és ezzel együtt elérkezett a fahéjas sütik ideje is. A mostani pitémet szilvával és fahéjjal sütöttem, mennyei illatok lengedeztek közben a konyhában! :) Az alján vékony fahéjas tésztaréteg a tetején lédús sült szilvák hmm....:)

Hozzávalók:

-1 tojás
-12 dkg Anyasüti süteményvariáció lisztkeverék
-6 dkg reszelt alma
-6 dkg kókuszzsír
-2 kk őrölt fahéj
-2 ek. eritrit
+ szilva a feltéthez


Elkészítés:

A héten eléggé betegeskedett a gyomrom, úgyhogy valami könnyűt és gyorsan elkészíthetőt akartam csinálni.

Csak annyi a dolgunk, hogy az almát reszeljük le, és jól gyúrjuk össze a tojással, lisztkeverékkel, kókuszzsírral, fahéjjal és eritrittel. Én az egészet beraktam egy késes aprítóba és azzal dolgoztam jól össze, mert nem szeretek almát reszelni...:)

Ezután rakjuk a hűtőbe pihenni 15 percig.

Miután kivettük onnan még egyszer gyúrjuk át és nyomkodjuk egy piteformába.

A szilvákat magozzuk ki, felezzük meg és egyenletesen oszlassuk el a pite tetején. Hintsük meg egy kis fahéjjal és már rakhatjuk is a sütőbe 180 fokon kb. 30 percre.


Ha szeretnétek megismerkedni a termékkel, vagy ti is kipróbálnátok, az alábbi linken tudjátok elérni:
http://www.paleonagykereskedes.hu/Sutemeny-variaciok-lisztkeverek-glutenmentes

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése