2014. november 12., szerda

Répatorta bonbon


Mostanában nagyon foglalkoztatnak a nyers édességek, falatok, emiatt várható majd mostanában több ilyen recept is!

Lehet, hogy elsőre bizarrnak hangzik valakinek, hogy nyers sárgarépa van benne, és bonbonnak hívom, de megnyugtatásul, összeérnek az ízek és egyáltalán nem kell megijedni tőle! :)

 Hozzávalók:

- 2 dl reszelt sárgarépa
-1 kis marék aszalt datolya
-1 dl darált mandula
-1 dl darált dió
-csipet só
-2 kk fahéj
-vanília

-fél tábla magas kakaótartalmú étcsokoládé+1 ek kókuszolaj

Hogyan is készül?

Hát naná, hogy a kedvenc szerszámommal, az aprítóval! :)

A datolyákat előtte egy órával legalább áztassuk be, én meleg vízbe szoktam, és jópárszor átmosom őket.

Utána egyszerűen csak mindent beledobálunk az aprítóba és masszává keverjük.

Én utána beraktam a hűtőbe, hogy jobban összeálljon, amíg olvasztottam a csokit hozzá.


Majd a hűtőből kivéve golyókat formázunk belőle.

A csokit vízgőz felett a kókuszolajjal együtt megolvasztjuk.

Választhatunk, hogy vagy egyesével megforgatjuk az olvasztott csokiban, vagy egy fogpiszkálót beleszúrva megfürdetjük őket benne, z utóbbit válasszátok, én későn jöttem rá.. :D


Sütőpapírra fektetjük őket, ízlés szerint megszórjuk őket darált mandulával.

Éjszakára érdemes hűtőbe tenni, és másnapra már tökéletes! :)

Ha tetszett a bejegyzés, kövessetek a Facebookon is:

https://www.facebook.com/EnKicsiPaleoKonyham?ref=hl

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése