2014. november 10., hétfő

Duplacsokis brownie


Az eddigi legjobban sikerült browniem! :)

Még mindig nem vettem elemet a mérlegembe..Szóval éljen a mérőedény!

Hozzávalók:

-1 dl kókuszliszt
-1 dl kakaó/ karob
-1 dl darált mandula
-3 tojás
-1 dl olvasztott kókuszzsír
-fél tábla magas kakaótartalmú étcsoki
-3 ek méz

Elkészítés:

A kókuszolajat, a csokit és a mézet lassú tűzön egy edényben összeolvasztottam.

Amíg melegedett az aprítógépbe tettem a száraz hozzávalókat és alaposan összekevertem.

Ha már szépen összeolvadt a kókuszzsíros-csokoládés keverék hozzáöntöttem, hozzáadtam a tojásokat és jól összedolgoztam az aprítógépben.

Egy szögletes jénait kibéleltem sütőpapírral és rásimítottam a masszát.

Érdemes gyorsan dolgozni, mert ahogyan hűl a kókuszzsír egyre szilárdul a tészta. Elsimítottam és előmelegített sütőben, lassan 15-20 perc alatt készre sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése