2013. december 31., kedd

Mézes piskótás, nyers csoki puding pite



Hozzávalók:

A tésztához:

-6 dkg mandulaliszt
-8 dkg kókuszliszt
-1 tojás
-1 tk szódabikarbóna
-1 tk vanília
-1 tk fahéj
-0,5 dl méz
-0,5 dl olvasztott kókuszzsír
-csipet só

A krémhez:

-1 nagy banán
-1 érett avokádó
-3 ek kakaó
-1 ek méz
-3 ek kókusztej
-pár kocka étcsoki
-vanília
+ 2 ek kókuszreszelék, amit a tészta tetejére szórunk, amint kihűlt.

Elkészítés:

A száraz összetevőket beraktam az aprítóba, és jól összekevertem. ( kókuszliszt helyett kókuszreszeléket használtam, amit a szuper új kisgépünk lisztté varázsolt)



Utána a nedves összetevőket raktam az aprítóba, és megolvasztottam a kókuszzsírt, ezeket is szép homogénre kevertem.


Majd egybeöntöttem a kettőt, és készre kevertem a tésztát, amit egy sütőpapírral kibélelt, kb 20 centis kerek jénaiba kentem. ( Elég puha tésztát kapunk) És kicsi peremet csináltam neki, majd előmelegített sütőben, lassan aranybarnára sütöttem, és amíg hűlt megcsináltam a krémet.


A krémhez az összes összetevőt beraktam az aprítógépbe, és simára turmixoltam.
A végén tényleg olyan állagot kapunk, mintha puding lenne.


Ha kihűt a tészta, rászórjuk a 2 evőkanálnyi kókuszreszeléket, és ráöntjük a krémet.


Egy éjszakára hűtőbe tesszük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése