2014. január 3., péntek

Paleo Raffaello


Mindig imádtam a raffaellot, bár már egy ideje nem ettem, és amikor a tesóm kapott egy doboznyit most én csak csorgattam rá a nyálam :) így megszületett a paleo raffaello!



Hozzávalók:

-10 dkg kókuszreszelék
-10dkg kókuszliszt
-5 dkg kókuszzsír
-kb egy maroknyi hántolt mandula
-vanília
-5 ek kókusztej
-2 ek méz
+2 ek kókuszreszelék

Elkészítés:

A kókuszreszeléket, mézet, vaníliát,kókusztejet és a felolvasztott kókuszzsírt beleraktam az aprítógépbe és pár perc alatt krémesre aprítottam. Még finomabb lesz, ha össze is forraljuk utána.

Picit hűtöttem hogy könnyebben formázható legyen.

Majd egy evőkanálnyi nagyságú darabokból golyókat formáztam, úgy hogy a közepükbe raktam egy hántolt mandulát.

Végül meghempergettem őket a kókuszreszelékben.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése