2013. november 4., hétfő

Spenóttal és gombával töltött csirketekercs paradicsomszószban



Hozzávalók:

-1 nagy csirkemell
-1 ek kacsazsír
-1 fej vöröshagyma
-25 dkg gomba
-4 marék spenót
-só, bors
-oregánó, kakukkfű, chili
-házi paradicsomszósz

Elkészítés:

Első lépésként a kacsazsíron megdinszteltem a felkockázott hagymát, megpároltam a felszeletelt gombát, sózta, fűszereztem majd picit összeforgattam a julienre vágott spenóttal. Amíg hűlt, vékony szeletekre vágtam a csirkemelleket, és vékonyra klopfoltam. 

Sóztam őket és a közepükre egy csíkban egyenletesen eloszlattam a tölteléket. Felcsavartam őket és fogpiszkálóval összetűzdeltem.

Paradicsomszósznak a házi ketchupomat használtam, kb olyan 2 dl-nyi mennyiséget.

A szósz felét és kerek jénai aljába kentem, rápakoltam a csirketekercseket, a maradékot pedig eloszlattam a tetején.



Szegény, jól össze-vissza lett szurkodva..:)

Alufóliával lefedve kb 40 percig sütöttem. Köretnek mellé párolt brokkoli és karfiolpüré volt.

Jó étvágyat hozzá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése