2013. november 19., kedd

Cukkinis brownie

Nem vagyok egy nagy csokievő, de ha rám jön az azonnal meg akarok enni egy tábla csokit érzés, akkor úgy el is telítődök vele egy pár hétig..:)

Most is így volt, viszont nem volt itthon csokim, és nem volt kedvem boltba menni, mert nagyon benne voltam a tanulásban.

Körülnéztem, hogy mi is van a "raktárban" és ez született belőle.

Incsi-fincsi, kellően csokis, olvadós, de mégsem nehéz, jó sokat lehet enni belőle :)

Hozzávalók:

-10 dkg cukkini
-6 dkg kókuszzsír
-5 dkg kakaó
-8 dkg kókuszliszt
-5 dkg kókuszreszelék
-2 tojás
-vanília kivonat
-2 ek. méz
-1/2 tk. szódabikarbóna
-csipet só
-pici víz

Elkészítés:

A cukkinit beraktam az aprítógépbe és apróra vágtam.
A kókuszzsírt felolvasztottam, majd hozzákevertem az összetevőket, utoljára hagyva a cukkinit.



Egy nagyobb jénait kikentem kókuszzsírral, majd szépen elegyengettem benne a tésztát.


Beraktam a sütőbe, és lassan 25 perc alatt megsült, úgy látszik, ami mi sütőnknek mindenhez 25 perc kell..:)

Legközelebb csokikockákat is fogok belerakni, bár úgy már túl jó lesz! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése