2013. november 20., szerda

Currys pulyka karfiolrizzsel

Hozzávalók:

-40 dkg hús
-3 dl kókusztej
-fél fej brokkoli
-hagyma
-só, bors
-1 ek curry por
-1 ek kacsazsír

-1 fej karfiol
-só, bors
-petrezselyem

Elkészítés:

A pulykát és a hagymát felkockáztam, és a zsíron egy kevés vízzel megpároltam, hozzáadtam a rózsáira szedett brokkolit, sóztam, borsoztam és még egy kicsit pároltam.


Hozzáöntöttem a kókusztejet és a curryt, és kevergetve addig főztem amíg szépen besűrűsödött. 


A karfiolrizshez a karfiolt rózsáira szedve beraktam az aprítógépbe, és apróra vágtam. Egy üvegtálba raktam, sóztam, borsoztam és lefedtem egy tányérral, majd beraktam 5 percre a mikróba.
Ezalatt szépen megpárolódott, még adtam hozzá egy kis petrezselymet, és tálaltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése