2013. szeptember 17., kedd

Tepsiben sült paradicsomos-fehérboros hal padlizsánnal és cukkinivel

A kép sajnos borzalmas, de képzeljétek el szép fényben és illatosan! :)

Hozzávalók:

-2 nagy tengeri haltörzs
-fél hagyma
-kacsazsír
-4-5 szem paradicsom
-fél cukkini és fél padlizsán
-só, bors, oregáno
-1 dl fehérbor

Elkészítés:

A halakat kiolvasztottam és besóztam jó előre. Egy jénaiba olajat vagy zsírt kenünk tetszés szerint, erre rárakjuk a halakat.

A zöldségeket megmostam és 1-1,5 cm vastag szeleteket vágtam belőle.

A paradicsomszószhoz a hagymát kevés olajon megdinszteltem, majd hozzáadtam a darabokra vágott paradicsomokat, sóztam, borsoztam, és oregánót adtam hozzá, továbbá 1 dl vizet. A végén elturmixoltam, kicsit hagytam hűlni, hozzáöntöttem a fehérbort, majd az egészet ráöntöttem a halakra és a zöldségekre.

A tetejét még megszórtam petrezselyemmel.


Alufólia alatt kb 30 percig sütöttem, a végén levettem róla, hogy egy kicsit elfőjön a leve, de még jó szaftos maradjon! :)

Szupergyorsan elkészül!:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése