2013. szeptember 16., hétfő

Gombapaprikás édesburgonya gnocchival




Nagyon hiányzott már valami főtt, meleg ebéd, ez lett belőle! 

Hozzávalók:

A gnocchihoz:

-1 nagy édesburgonya
-1 tojásfehérje
-só
-kb 6 dkg magliszt, én fele lenmagliszt, fele lenmagpehellyel csináltam


A gombapaprikáshoz:

-Kb 25-30 dkg gomba
-só, bors, paprika
-1 közepes hagyma
-1 tojássárgája

Elkészítés:

A gnocchihoz az édesburgonyát meghámoztam, és felkockáztam, vízben puhára főztem. Villával szétnyomkodtam.


Hozzáadtam a sót, lisztet és fél mk. szódabikarbónát, jól összekevertem majd hozzáadtam a felvert tojásfehérjét.



 Egy órára hűtőbe tettem, majd kiskanállal megformáztam a gnocchikat, és kiolajozott tepsibe raktam. A tetejüket villával formáztam.


Kb 20 percig sütöttem, félúton meg is lehet fordítgatni őket, hogy mindkét oldala megpiruljon.

A gombapaprikáshoz megmostam és meghámoztam a gombákat, szeletekre vágtam őket.


A hagymát felkockáztam és kevés zsíron megdinszteltem, majd hozzáadtam a gombákat.


Sóztam, borsoztam, és addig kevergettem amíg elfőtte a levét, ekkor hozzáadtam a paprikát és felöntöttem kevés vízzel.



A tojássárgáját 2-3 ek. vízben felvertem és lassú tűzön, kevergetés mellett hozzáöntöttem a gombához, pár percig főztem még így, hogy jól besűrűsödjön. Jobb, mint a rántás! :)

Sajnos ezt már nem fényképeztem le, mert már nagyon éhes voltam, de isteni finom lett! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése