2013. szeptember 29., vasárnap

Sütőtökös-sárgarépás magos pite

Ez a pite úgy született, hogy hm úgy ennék valamit a kávé mellé, mi is van itthon? :) Tegnap sütöttem sütőtököt, abból maradt még így ez volt az alap. A magkeveréket a tetejére, müzlinek ettem, ezt szórtam rá.

Hozzávalók:

-5 dkg darált mandula
-2 dkg kókuszliszt
-2 dkg kókuszreszelék
-1 dkg lenmagliszt
-10 dkg sütőtök
-5 dkg reszelt sárgarépa
-1 tk szódabikarbóna
-csipet só
-1 tk fahéj
-1 tojás
-1 ek olívaolaj
-1 ek méz


Elkészítés:

A száraz összetevőket egy tálban alaposan összekevertem. A sárgarépát, sütőtököt, mézet és a tojást pedig egyszerűen az aprítógéppel kevertem össze.

Majd végül a kettőt össze, az így kapott masszát egy pici olajjal kikent jénaiba kentem. A tetejére a magokat egy kevés mézzel elkevertem és úgy szórtam rá, ettől kellemesen megkaramellizálódot. :)

Hamar átsül és mennyei őszi illat van közben! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése