2013. október 3., csütörtök

Zellerkrémleves pirított tökmaggal

Érdemes lenne indítani egy olyan sorozatot, amiben ronda zöldségek szerepelnek amiket régen mindig kipiszkáltam a levesemből és sosem gondoltam volna, hogy finomak tudnak lenni. Talán azért nem, mert szinte meg sem kóstoltam őket.

Nos tehát akkor jöjjön az egyik legrondább, a zeller!

Sok C vitamint tartalmaz, de jelentős a mész és foszfor tartalma is, továbbá kiváló idegerősítő, ami személy szerint nekem most még jól is jött! :)

Hozzávalók:

-1 nagy fej zeller
-1 közepes hagyma
-1 pici petrezselyemgyökér
-petrezselyem
-só, bors
-szerecsendió
-2 dl kókusztej
-3 dl víz

Az elkészítése nagyon egyszerű!

A zellert megpucoltam, felkockáztam és a kókusztejben és a vízben elkezdtem főzni. Hozzáadtam a felkockázott hagymát és fehérrépát és addig főztem amíg meg nem puhultak. Sóztam, fűszereztem, és végül szétturmixoltam. Akkor még kóstolgattam hogy milyen íze van, ehhez képest fűszereztem még.

De nagyon-nagyon ízlett, sose gondoltam volna, hogy ez finom is lehet! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése