2013. szeptember 15., vasárnap

Paleo sacher torta


Hozzávalók:

A tésztához:

-15 dkg darált mandula
-80 g méz
-3 tojás
-40 g kakaópor
-50 g kókuszolaj
-1/2 tk szódabikarbóna
-vanília
-10 dkg sárgabaracklekvár ( vagy darabos turmixolt barack)

Lekvárhoz:

20 dkg sárgabarack, vagy cukormentes baracklekvár

A tetejére, lehet kakaóból és kókuszolajból csokit csinálni, viszont én most egy elég tömény étcsokit olvasztottam meg a tetejére, egy kis olívaolajjal kikeverve.

Elkészítés:

Egy tálban habverővel kevertem össze a tojásokat, kakaót, mézet, kókuszolajat, baracklekvárt és a vaníliát.



Amikor szép sima lett, hozzáadtam a mandulát és a szódabikarbónát és ezzel is alaposan összekeverem.


Mehet is bele a tortaformába (18-asba) és kb 25 percig süssük.

Közben összeturmixoljuk a barackokat, vagy kikészítjük a lekvárt.

Én sütés után félbevágtam és oda kentem a közepére egy réteggel, majd a tetejére, még amikor egy kicsit langyos volt a tészta, hogy jobban beszívódjon a lekvár és összetartsa a szétszakadt cafatokat.

Hűtőbe tettem 2 órára, majd vízgőz felett megolvasztottam a csokit, kikevertem olajjal és egyenletesen eloszlattam rajta, utána még egy órát hűtőben volt és szépen rákötött a csoki is.

Nagyon fincsi lett, nem sok kép készült róla, csak ez az egy, ami ferde is meg nem is kerek, de a lényeg, hogy elfogyott! :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése