2013. szeptember 11., szerda

Pikáns tonhalkrém uborkafalatkákon



Hozzávalók:

-2 közepes uborka
-1 nagyobb tonhalkonzerv
-1 tojássárgája
-2-3 evőkanál olívaolaj
-löttyintés citromlé
-só, bors, pirospaprika, chilipaprika, petrezselyem

Elkészítés:

Először a tojássárgából és az olajból majonézt kevertem, úgy hogy a tojássárgáját a citromlével, sóval és pár szem széttört mustármaggal habosra kevertem, utána cseppenként adagoltam hozzá az olajat.

Amikor megvoltam ezzel, hozzákevertem 1 kis teáskanál pirospaprikát, borsot, sót, petrezselymet és ízlés szerint chilit. 


Hozzáadtam a lecsöpögtetett tonhalat és simán csak a robotgéppel jól összekevertem.



Az uborkát megmostam, és kb 1 centis szeletekre vágtam. A közepén a magokat egy kiskanállal kivájtam.


Megtöltöttem őket és már kész is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése