2017. január 6., péntek

Lekváros szívecske




Utazáshoz sütöttem ezeket a málnalekvárral töltött szívecskéket, jól bírják a strapát és könnyen bekapható bárhol, bármikor! :)

Az itt található Pannetone receptjét használtam fel hozzá, némi változtatással.

Hozzávalók:

15 dkg Anyasüti puha piskóta lisztkeverék
-3 S-es tojás
-8 dkg kókuszolaj
-4 ek. vaníliás eritrit
-2 dl mandulatej
-5 g szódabikarbóna
- házi málnalekvár

Elkészítés:

A tojásokat válasszuk ketté, a fehérjéket egy csipet sóval verjük kemény habbá.

A folyékony kókuszolajhoz keverjük hozzá a tojássárgájákat, az édesítőt és a mandulatejet.

Ezután keverjük hozzá a lisztkeveréket és a szódabikarbónát.

A végén óvatosan forgassuk hozzá a tojáshabot és lazítsuk fel a tésztát.

Én szilikonos szív alakú muffin formában sütöttem meg őket, de persze bármiben megsüthető. A forma aljára kanalaztam egy púpos evőkanál tésztát, erre egy teáskanál málnalekvárt, végül kitöltöttem még tésztával a formát.

180 fokra előmelegített sütőben tűpróbáig, kb 30 perc alatt süssük készre.

A Paleolit Éléskamra lisztkeverékekből könnyen és gyorsan süthetsz sós vagy édes finomságokat a megadott receptúra szerint. A termékek megvásárolhatók a bioboltokban, paleo üzletekben, webshopokban. A gyártó teljes kínálatát ide kattintva érheted el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése