2016. augusztus 10., szerda

Csirke curry


Nagyon finom és roppant egyszerű csirke curryt hoztam ma nektek! Ami mellé még paleo naan kenyeret is sütöttem, pont olyan lett amilyennek lennie kell, kívül ropogós, belül puha.

Hozzávalók:

-1 csirkemell
-1 fej vöröshagyma
-3 dk kókusztej
-2 ek kacsazsír
-1 csomag vörös currypaszta- én most ezt a keveréket választottam, csak chili, citromnád, fokhagyma, shallot, só, kaffir limehéj, galanga, koriander, rómaikömény, de keverhettek magatoknak saját fűszer keveréket is.
 
Elkészítés:

A hagymát kockázzuk fel és a kacsazsíron dinszteljük meg, majd rakjuk hozzá a felkockázott csirkemellet, és pirítsuk fehéredésig.
Ezután keverjük hozzá a currypasztát és a kókusztejet és fedő alatt főzzük lassú tűzön 20 percig.

Hozzá naan kenyeret sütöttem, de tálalhatjuk karfiolrizzsel is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése