2016. április 13., szerda

Nyers vegán zöld kence

Mostanában sokszor rám tört, hogy nem kívánom annyira a húst, és inkább valami frissebbet és végre valami zsenge zöldet ennék. Pedig én aztán elég nagy húsimádó voltam mindig, de úgy döntöttem, hogy inkább most figyelem, hogy mit kíván a testem és meghagyom ebédnél a csirkecombot.

Végre kitavaszodott kinn is, hagyom egy kicsit felfrissülni a szervezetemet is.

Köztudottan imádok pinterestezni és ötletek után kutakodni csorgatva rájuk a nyálam, így találtam rá erre a tavaszi zöld kencére is! :)

Úgyhogy gyorsan el is készítettem, szinte minden volt hozzá itthon is, csak pár apróságot változtattam az eredeti recepten. Egy nagyon finom túrószerű krém lesz a végeredmény, friss és zamatos, nem is beszélve arról, hogy tényleg óriási adag. Lehet szendvicsbe kenni, vagy zöldséghasábokat tunkolni bele! :)

Hozzávalók:

-10 dkg kesudió
-2 szál újhagyma
-1 zöld kaliforniai paprika
-fél citrom leve
-1 csokor friss petrezselyem
-só, bors
-2 ek olívaolaj

Elkészítés:

A kesudiót áztassuk meg, ha ráérünk akár egy éjszakára, de legalább 4 órára. Ezután szűrjük le és öntsük az aprítógépbe.

A zöldségeket mossuk meg, egy kicsit aprítsuk fel, rakjuk ezeket is az aprítóba, fűszerezzük, öntsük hozzá az olívaolajat, citromlevet majd aprítsuk addig amíg krémes állagú nem lesz.

Közben bátran kóstolgassuk, hogy kell-e még rajta fűszerezni valamit. Elég nagy adag jön ki belőle 3-4 evésre biztosan elegendő.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése