2015. március 25., szerda

Céklakrémleves



Megkezdtem a barátkozásomat a céklával, és be kell vallanom, hogy egyáltalán nem olyan rossz, mint amilyenre számítottam! :) Turmixolás után egy kicsit félve kóstoltam meg, de kifejezettem ízlik, markánsan lehet érezni benne, de a sárgarépa egy kicsit azért finomított rajta.

Sűrű, krémes és laktató! :)

Hozzávalók:

-3 közepes cékla
-2 nagy sárgarépa
-1 vöröshagyma
-2 fej fokhagyma (ízlés szerint, én nem is raktam bele)
-1 kicsi póréhagyma
-1 ek kókuszolaj
-1/2 liter zöldségalaplé
-só

És végül a topping: 2 ek tökmag, napraforgómag, 1 ek kókusztej

Elkészítés:

A zöldségeket meghámozzuk, és apróra vágjuk.

A kókuszolajon a cékla kivételével a többi zöldséget egy kicsit megpirítjuk, utána hozzáadjuk a céklát, sózzuk és felöntjük az zöldségalaplével.

Kb fél óráig főztem, ameddig a zöldségek puhára nem főttek, majd botmixerrel simára turmixoltam.

A tetejére a magokat egy serpenyőben megpirítottam, és ízlés szerint már tálalhatjuk is!

Próbáljátok ki! :)

A recept innen származik:

http://www.theawesomegreen.com/3-warming-soups-for-liver-cleanse/





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése