2014. augusztus 8., péntek

Mákos szilvás mini pite




Éppen próbálom kienni a fagyasztómat, hogy végre kiürüljön, amikor megláttam Troll a konyhámban-nál ezt a receptet, és mivel a darált mákommal már régóta nem tudok mit kezdeni, kisebb változtatásokkal, de az ő receptjéből született meg ez a mákos-szilvás mini pite.

Hozzávalók:

3 tojás
3 ek. nyírfacukor
1 dl kókusztej

1 tk. citromlé
3 ek. darált mandula
1 ek mandulaliszt
 1 ek. utifű maghéj
10 dkg őrölt mák
1 tk. szódabikarbóna
1 ek kókuszzsír
csipet só só
4-5 nagyobb szilva

Elkészítés:

A száraz hozzávalókat összekevertem, a szilvákat felszeleteltem.

A tojásokat csak villával habosra kevertem, majd hozzáadtam a kókusztejet, és a citromlét.

Majd a kettőt összeöntve simára kevertem.

Papír pite formába adagoltam a tetejére pakoltam a szilvaszeleteket, 6 darab lett belőle.


Előmelegített sütőben 20 perc alatt készre sütöttem.

Ha van kedvetek facebookon is követhettek: https://www.facebook.com/EnKicsiPaleoKonyham?ref=hl

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése