2014. augusztus 9., szombat

Cukkinis csibefalatkák



Hozzávalók:

-fél kg választott darált hús, én csirkemellet használtam
-1 közepes cukkini
-egy marék friss petrezselyem
-só
-bors
-fél fej vöröshagyma
-pici tetszőleges olaj a sütéshez

Elkészítés:

A cukkinis egy nagyobb reszelőn lereszeltem.

A húst én az aprítómmal daráltam meg, meg már rögtön hozzáadtam a hagymát, petrezselymet és fűszereztem.

Végül hozzákevertem a reszelt cukkinit.

Egy serpenyőbe pici kacsazsíron kiskanállal falatkákat formáztam és mind a két oldalukat megsütöttem. 

Eléggé avokádóimádó lettem, amihez tudok eszek, de ide nagyon illik! :)

Az avokádós mártogatós receptjét pedig itt találjátok:

http://enkicsipaleokonyham.blogspot.hu/2014/02/avokados-martogatos.html






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése