2014. augusztus 30., szombat

Diós-mandulás csók



Hozzávalók:

-10 dkg dió
-15 dkg mandula
-10 dkg kókuszreszelék
-2 tojás
-8 dkg méz
-és még pár szem mandula vagy dió a díszítéshez.

Elkészítés:

A diót berakjuk az aprítógépbe, és addig keverjük, amíg gy krémes állagú masszát kapunk, dióvajat.

Ezután külön megdaráltam a mandulát, és a kókuszreszeléken is finomítottam egy kicsit.


Hozzákevertem a tojásokat és a mézet és jó alaposan kézzel összedolgoztam.

Kb egy kanálnyi adagból, vizes tenyérrel golyókat formáztam, majd szétlapítottam és sütőpapírral kibélelt gáztepsibe raktam őket.

20 darab lett belőle, és teljesen elfoglalta gáztepsít.

A tetejükre nyomkodtam egy mandulát még.


10-12 perc alatt megsül, figyelni kell ,mert hamar megpirulnak.


A süti Pocak Panna receptjéből kiindulva, változtatásokkal készült.

2 megjegyzés:

  1. Kedves webmester,

    Észrevettük, hogy nagyon finom receptek találhatók a blogodon, és egyúttal szeretnénk bemutatni neked az új honlapunkat, www.mytaste.hu ahol a felhasználók válogathatnak több mint 115 000 összegyűjtött recept közül. Az oldalon szintén található egy rangsor a leggyakrabban látogatott blogokról. Ha hozzácsatolod a te blogodat is, mi indexeljük a receptek elejét, melyeket a felhasználók ezután könnyen megtalálják a keresőnk segítségével. Ám a recept klikkelése után átirányítja őket a te blogodra, tehát egyre több látogatód lesz az oldalon. Ne aggódj, minden teljesen ingyenes.

    Mytaste.hu testvéroldalai megtalálhatók világszerte. Nagyon örülnénk, ha a te blogod is része lenne ennek a nagy családnak.

    Ha bármilyen kérdésed van, kérem lépj velünk kapcsolatba, szívesen segítünk bármivel.

    Üdvözlettel,
    Tünde
    info@mytaste.hu

    VálaszTörlés
  2. Menni ideig kell sutni es hany fokon?

    VálaszTörlés