2014. március 10., hétfő

Sárgarépás krémleves





Szerintem még két éve is én voltam a legválogatósabb a világon, aki még a sárgarépát sem ette meg a levesben, nemhogy a fehérrépát vagy a zellert..

Ezért azt találták ki, hogy összeturmixolták az egészet, így nem láttam hogy mit is eszek meg igazából, de az íze nagyon ízlett.

Azóta már szinte mindent megeszek, de még mindig sokszor csinálok ilyen levest.

Hozzávalók:

3 sárgarépa
1 fej vöröshagyma
1 fehérrépa
fél karalábé
negyed zeller
1 ek kacsazsír
petrezselyem
só, bors

Elkészítés:

A hagymát kockára vágom és megfonnyasztom a zsíron, hozzáadom a felkarikázott zöldségeket, picit kevergetem még az olajon, majd felöntöm vízzel, fűszerezem és lassú tűzön megfőzöm.

A végén elturmixolom és még egyet forralok rajta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése