2013. szeptember 2., hétfő

Citromos pite



Hozzávalók:

A tésztához:

15 dkg darált dió
1 tojás
2 dkg xilit
2 dkg olívaolaj

Krémhez:

2 citrom leve
0,7 dl cocomas
6 dkg méz
2 egész tojás
2 tojássárgája

Elkészítés:

A diót, tojást, xilitet és az olajat beleraktam az aprítógépbe és jól összedaráltam.


Utána kézzel belenyomogattam egy nagy kerek jénai formába,úgy, hogy az oldalán magasabb legyen és amíg elkészül a krém hűtőbe tesszük.

A krémhez is mindent beledobtam az aprítógépbe és pillanatok alatt összedolgoztam vele, de persze lehet kézzel is összekeverni, de így egy kosszal meg volt minden, és nem kell többet mosogatni. :)


Már csak annyi a dolgunk, hogy ráöntjük a tésztára és mehet is be a sütőbe. Nagyon kell figyelni, hogy a szélén meg ne égjen a dió. Nekem egy kicsit megpirult ezért letakartam egy papírral és lassú tűznél így sütöttem tovább. Kb. 20-25 perc alatt meg is sült.

Nyami! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése