2013. augusztus 25., vasárnap

Húsgombócok cukkinivel és paradicsommal egybesütve




Hozzávalók:

-30 dkg darált hús
-3 dkg lenmagtöret
-2 fej hagyma
-1 tojás
-1 nagy cukkini
-petrezselyem
-pár szem koktél paradicsom
-só, bors, bazsalikom
-2 ek olivaolaj

Elkészítés:

Összekevertem a darált húst a tojással, lenmagtörettel és a petrezselyemmel, belereszeltem az egyik hagymát, sóztam, borsoztam, szórtam bele egy kis bazsalikomot és petrezselymet is.

Gombócokat formáztam belőle és beleraktam az olajjal kikent jénaiba.

Az egyik hagymát cikkelyekre vágtam és a felét beleszórtam a jénai aljába. Rádobáltam a felcikkelyezett cukkinit és a paradicsomokat egészben, a hagyma másik felét pedig ennek a tetejére szórtam.



Megsóztam és borsoztam a zöldségeket is, apróra vágott petrezselymet raktam még a tetejére. A maradék olívaolajjal meglocsoltam a tetejét még.

Egy nagyon pici vizet öntöttem az aljára, befedtem alufóliával és 30 percen keresztül, előmelegített sütőben sütöttem. A végén leszedtem az alufóliát és még egy picit megpirítottam a tetejét.

Nagyon fincsi lett! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése