2014. augusztus 14., csütörtök

Garnélarák cukkini spagettivel



Nagyon régóta szerettem volna már ismét rákot enni, és szinte csorgott a nyálam amíg készült!

Hozzávalók:

-1 csomag választott méretű garnélarák
-1 marék friss petrezselyem
-1 ek kacsazsír
-1 citrom kifacsart leve
-fokhagyma
-só, bors

-1 nagy cukkini, spagettire vágva
-só
-kacsazsír a sütéshez

Elkészítés:

A cukkinit a spirálozóval spagettire vágtam és egy serpenyőben megpároltam.

A rákokat felolvasztottam.

Egy serpenyőben a kacsazsírra rátettem őket, hozzáadtam a citromlevet, fokhagymát, sóztam, borsoztam és hozzáadtam a petrezselymet.

Pár perc alatt készre sütöttem, bár azért meglepett hogy mennyi víz volt a rákokban, szerintem a harmadukra csökkent a méretük.

De attól függetlenül fincsi lett! Nem a méret a lényeg! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése