2013. október 9., szerda

Magos energia szelet

Hát ez valami isteni! Már régóta akartam ilyet csinálni, és örülök, hogy kipróbáltam, azóta már többször sütöttem ilyet.

Nagyon egyszerű, és ahogy a magok megpirulnak a mézben hmmmm:)

Hozzávalók:

10 dkg mandula
5 dkg dió
3 dkg kókuszreszelék
3 ek. szezámmag
3 dkg aszalt áfonya
6 dkg tökmag
6 dkg napraforgó mag
3 ek lenmag
10 dkg méz
2 dkg kókuszzsír



A diót és a mandulát egy picit aprítottam és összekevertem a többi maggal.


A mézet egy kis tálkában megolvasztottam a kókuszzsírral együtt, és hozzákevertem a magokhoz, nagyon jól összeragasztja őket és a kis szezámmagok sem esnek le az aljára.

Egy sütőpapírral (jelen esetben alufóliával) kibélelt jénaiba oszlattam el, és kb 20 perc alatt készre sütöttem. Közben árad a grillázs illat a konyhában!  :)


Hagyjuk kihűlni nagyjából, ahogy hűl úgy szilárdul,ha már kicsit keményebb könnyebb vágni. Ami esetleg lemorzsolódott belőle, aztán müzlinek vagy muffin tetejére felhasználhatjuk.

Próbáljátok ki, ezt megéri!! :)

1 megjegyzés: